skicka ner lite snö era snåla jvlar!

för vi har fortfarande inte mycket av den varan... men imorgon: telemark!!! 

jag oroar mej för min mentala hälsa; i söndags gick jag frivilligt upp halv 8 för att åka 22 km långfärdsskidor. helt seriöst. vem under 40 utom min värdbror Théo, 12 år, (som just kommit hem från sin skidtävling, fett nöjd över sin tredjeplats!) åker frivilligt 22 km längdskidor bara sådär?!
 
tyckte bara att den var kul. cirkusen förra lördagen; Sevan och Thibault

jag har gjort klart mitt konstprojekt. så nu måste jag hitta på nåt till nästa: "Parce que un mur n'est pas qu'un objet, je trouve le possibilité de montrer sa profondeur, son épaisseur et son histoire". hjälp!  

en grej som jag tänker införa i Sverige när jag kommer hem är en filmklubb i plugget. här visar de tunga klassiker en gång i månaden; i torsdags såg vi "The Bridges of Madison County" av Clint Eastwood. grejen är att man skulle ju aldrig hyra en sån film för en filmkväll med pooolarna, men egentligen så är det alltid skitbra! när jag kommer hem ska jag välja filmkunskap som tillval. och foto, och filosofi (vårt nu finalement avslutade konst/filosofi-grupparbete, som dessutom är det ultimata beviset på att fransmän inte kan arbeta självständigt, till trots).

min vecka dög. jag ska få låna Oliviers gamla skateboard, fast det verkar tveksmat om den rullar... men i värsta fall får jag väl hitta på nåt annat med den, typ... integrera i mitt konstprojekt... :P

kram!!

Kommentarer
Postat av: inkeri

Vi vill se foton på resultatet av konstprojektet! Eller var det en förgänglig installation? Kram!

2011-02-19 @ 23:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0