jag skulle skriva ett blogginlägg...

...men sen laggade datorn å tog bort allt. Men, det finns cirkus (:D), det är vackert som *** och jag har en internetsladd så jag kmr överleva.

Men bilder iaf. 1:Minne. 2: mitt rum (dubbelsäng!) 3: mina värdsyskon; Tom (älskar), Clara och extramamma Vic (egentligen syster). 4: Tom i Sagan om Ringen-skogen vi har 5 minuter hemifrån. 5: Min kalender... Den ända oseriösa skolgrejen; har massa papper med ränder överallt för appostrofer å sånt också... Hjälp? 6: Clara på marknaden/nöjesfältet som är en gång per år - nu. Vi gjorde världens skönaste åkattraktion som ´snurrade en massa å åkte upp och ner :D. 7: Utsikt över sjön efter bad, igår. Mmm...
    

Jag längtar tills jag är tillräckligt bra på franska för att kunna skämta som vanligt. Snälla, låt det gå fort :P.

Kärlek :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0