yes! it's on and poppin'..


frukost på internatet..

måste bara göra ett litet inlägg om att jag har fått en asskön ny värdfamilj (som har wifi. slut på internethelvetet). pappan Hervé har lånat ut typ 20 franska skivor till mej, lillebror som tävlar i längdskidåkning (!) har adopterat min favvoserie Pico Bogue och dom är jättesnälla och avslappnade människor. yes! ätit hemgjorda pommes frites t middag... och välkomnades med två paket chokladkex på skrivbordet - inget går upp mot mörkcholklad om man vill muta in sej hos mej :P

på torsdag ska vi kolla på skidor till mej :)


la belle Estelle som har klottrat sönder min kalender (ingen plats kvar för matteläxan) :)


jag å Tom efter mission Snö igår!




Théo, Hervé, Romane och Delphine (mamman saknas på bilden... ) i nya familjen (hemgjorda friten figurerar i vänsterkanten)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0