oversattning till "fjallkansla" sokes (beloning utlovas)

hade skrivit halva inlagget nar det forsvann for jag kom at nan *$^@ knapp. om internetsladden til min dator hade funkat hade jag lagt upp lite bilder ocksa (har en magnifik pa Estelle till exempel... hon gar i min klass och ar asskön).

det borjar iaf ta sej; plotsligt har jag nyarsplaner, julplaner och dessutom har snon kommit! snoade 20 cm och jag och Tom drog fram pulkan, tefatet och skjartlapparna. mina jeans blev dyngsura. sen skulle jag ju byta vardfamilj (planerat sen borjan da Vic ska till Argentina) denna helg, igar, men Cathérine ogillade skarpt idéen att klattra upp till Draillant dar min nasta vardfamilj bor sa till slut vande vi tillbaka och kakade upp den ena kakan hon hade bakat till det tilltankta fikat med dem framfor tv:n igar kvall.

vi ska till nya familjen om typ 10 minuter. hoppas dom ar snalla. dom heter Breysse i efternamn, later inte det lite som en ost?

trivialia: jag har denna vecka haft min forsta uppsatsskrivning pa lektionstid som resulterat i nagot som faktiskt mer liknade en uppsats an en oorganiserad katastrof; analyse d'oeuvre av en tavla av James Hopper, pa arts plastiques (=bild). gissa om jag ar skitnojd?! 

peace out! :D 

Kommentarer
Postat av: inkeri

(une experience) comme en haut montagne?

ganska omständligt dock....

2010-11-28 @ 21:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0