det har vänt (?)

håller mej på säkra sidan och sätter frågetecken, men jag tror, kanske, att det har vänt. slut på vakna måndag morgon och helst vilja gå och lägga sej igen (nåja, om jag inte hade varit så fruktansvärt morgontrött). slutade lovet i förrgår utan breakdown :P

efter två dagar ensam hemma förra veckan med Eric - inte så awkward som man kan tro fast vi råkade hyra en supersuspekt film som han somnade mitt i - kom min egen fabulösa familj på besök. värdfamiljen fick en mindre chock när de insåg att vi ju inte hade planerat nånting...

men det blev inte alls illa. bodde två dagar i Annecy med familjen - lite cykling, lite bergspromenix, lite shopping och crêpes, och därefter lite Mt Blanc och bad i varma källor :) och två middagar med värdfamijlen, avklarade utan kulturkrock.

sista kvällen med familjen, middag med chokladfondue till dessert hos min värdfamilj. inte dåligt alls...

med Genèvesjön i bakgrunden

cylketur fiin

magisk skog *hej jag är scout*

ramlade typ med mening... frågade t o m en liten fransman, som lärde oss att snurra!

käkade lunch i t-shirt med utsikt över glaciärerna. bisarrt.

förövrigt har  vi nu avslutat häckhoppningsavsnittet på idrotten. jag kommer aldrig mer hoppa häck. det är en icke-sport som jag inte fixar.

amour :)


Kommentarer
Postat av: Elinita

Fina bilder! Jag måste skaffa skype! Du är saknad! Jag vill oxå titta på glaciärer! Fett gott me creps! Rullskridskor är kul! Jag har inga happy socks! jag hatar sammhällskunskap! Jag vill strypa min engelska lärare! Det är kallt här! Längtar till kräftorna! Nu ska jag sova :)



<3333

2010-11-10 @ 23:53:55
URL: http://elinitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0