jag skäms.

för nu hoppade jag ju över en helg igen; misstänker att jag är offer för hjärncellsmanipulation för detta är inte likt mej.

förövrigt var detta på väg att bli ett lång, fint inlägg ända tills datorn fick den oerhört trevliga idén att radera hela texten när den var nästan klar. jag hade gärna undvikit att låta detta gå ut över er, men det blir nog rätt kort ändå...

viktiga saker som inträffat sen sist:

  • utlärning av svensk dialog till två tjejer på cirkusen, helt oskyldigt, blev instoppad i deras föreställning (förra helgen) på ett mycket random vis... i original:
    http://www.youtube.com/user/luminescenti?feature=mhee#p/u/0/QQMpysOrb1s
  • jam i värdfamiljens källare, med värdbror, hans kompis och värdsyster. trodde inte improvisation i grupp med gitarr och piano var så kompatibelt med fiol, men det blev jätteschteek :D. avslutade med ett parti fotbollsspel, som jag med mina ickeexisterande reflexer hjältemodigt gjorde att jag och värdbrors kompis Quentin förlorade...
  • lyckats tämja det fina hjulet på cirkusen till den grad att jag nu snurrar infinitivement och dessutom (vilket har gett mej helt svullna handflator :/) hjula däri :
  • haft kalas post-föreställning med folket från Dysenterie Cérébral i direktörens, hm, koja? låda? inklusive mycket livlig diskussion om huruvida vi verkligen väljer nåt här i livet eller om allt är öde/slump. jag är för att man väljer!!
  • badat på Mallorca-plajan 500 m från där jag bor :)
  • resten låter jag vara osagt (eller mera oskrivet) för jag får förhårdnad hud på fingertopparna om jag fortsätter knappa.

det verkar som om jag kommer hem runt den 21 juni!! så att ni hinner förbereda er mentalt på min återkomst ;) saknar er jättemycket!

virtuella kramar från Frankrike :D


Kommentarer
Postat av: Anja

21 juni!!!

Det är ju snart!!!

Välkommen tillbaka!!!

Vi saknar dig också!!!

Kramar!!!

/Anja

2011-06-06 @ 11:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0