ett litet livstecken

hej :)
denna helg är jag så fruktansvärt uppbokad att jag bara hinner skriva typ två meningar här... men ni vet hur det är att vara känd, vissa saker blir man alltid tvungen att offra ;). pappa är här i helgen och springer marathon, så igår var vi i Geneve. dessutom har det kommit hit 18 svenskar på utbyte från Sthlm, och igår var jag på deras lilla fest, kul. det bor en till svenska här just nu pga det... jag är officiell översättare.

annars har jag bara en annan viktig sak att säga: I ONSDAGS SATTE JAG MON RONDAT-FLICKFLACK SJÄLV!!!!! och efter kunde jag inte låta bli att slå typ 20 till.. flickflack själv var ju mitt livsmål, jag kommer ihåg att jag sagt typ förra året att när jag satt flickflack är allt möjligt.

kärlek till er :)

Kommentarer
Postat av: Frida

åååh fett kul det är att läsa din blogg ellen :) hihi lovar att jag ska skicka ett svar på ditt brev!! det ligger redan här hemma igenklistrat och färdigskrivet ;P men behövs en uppdatering på det nu eftersom jag skrev det för typ 2 veckor sen haha så du får nog 2 brev när dom väl kommer ;) <3

2011-04-17 @ 17:10:25
URL: http://fekdahl.blogg.se/
Postat av: inkeri

http://www.youtube.com/watch?v=C9jghLeYufQ&feature=player_embedded

kolla in ovanstående - om detta nu funkar

Kram!

2011-04-21 @ 16:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0