ett livstecken kommer lastat!

jag har bott hos Clémence lordag - sondag denna helg; vi hade forestallning med cirkusen pa sondagen och repade hela lordagen.
Clémence
jag korde poi (utspokad som spindel) med tre jatteschyssta folk, Vivian (det ar faktiskt en kille...) som ar akrobat och Adèle (kontaktboll) och Léa (ring). vi hade oppningsnummret; skont at slippa nerva sej hela forestallningen i vantan pa sin tur :) det var jattekul och jag vill bara trana hela tiden. hemma hos Cémence sag vi pa Step Up 2; superfranskt. det var jattenajs hos henne. hennes foraldrar har flummyrken och vi diskuterad vikten av att maten ar snygg :P. internet laggar fortfarande pa min dator sa jag var tvungen att lana vardfamilens.

veckan var ocksa mycket battre an forra. kande mej mkt mindre neandertalare.  
Laurine och Stève
 
Adèle var ocksa spindel :)

Clémences ass samt partner, dom var Barbiedockor... det var tema "vad du kan hitta pa vinden".

synd att jonglering inte blir bra pa bild for en tjej vid namn Eva framforde ett helt amaaazing jongletinsnummer. hur som helst ar cirkusen mitt nya hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0