slutar 5 på fredagar

men annars så :) fattar fortfarande oftast inte när folk pratar sinsemellan. men tja, jag har ju skaffat müsli och köpt en skitsnygg hatt i Camargue förra helgen, såå... Nä men saker ordnar sej. Fast franska är ett skitspråk; inte ens fransmännen kan handskas med det - de kallar allt de gömmer namnet på för "truc". Jag har skrivit mina två första uppsatser, båda att placera i kategori "löjeväckande" och gjort klart min projektplanch till bilden (bildläraren är asskön och ogillar också det fyrkantiga franska skolsystemet). 

bilder från förra helgen (Nïmes, Camargue, Les-Saintes-Maries-de-la-Mer) och denna vecka som intern: 
 room mates :)
varning! håll minst två meters säkerhetsavstånd från dessa, de är galna!
 alla har pool. hm. en garde!
 
kusin + Clara, på folkfest i Nïmes
schtekigaste posen! Camargue, efter 4 timmar bil, med konstant krig syskonen emellan i bilen..
Camargue skön brud x2
långlunch med Aline och Elise :P

oj. många bilder.

löööööv :D

Kommentarer
Postat av: anonymous

Vi vill se HATTEN!

2010-09-24 @ 23:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0