:)

Jag har kommit på hur man skapar primitiva skämt och skrivit in mej på kurser i hiphop och cirkus (kampsport/trampolin eller nåt kmr också), alltså mår jag bra :). Det är fortfarande lite jobbigt och det tar mej en evighet att göra läxor som trots det blir ganska... tveksamma (=fullständigt värdelöst gjorda). Man måste fortfarande vänta sju år i matkön och får fortfarande inte, ens med tillstånd, gå ut efter 8 från internatet.

Men jag har massor av bildlektioner och lärarna är, mm, mindre fyrkantiga än jag trodde, folk i min klass pratar med mej trots att mitt ordförråd är lika stort som en ärta. Jag saknar Sverige; att kunna prata utan att tänka, att dra hem till en kompis utan att ringa, att äta filmjölk med müsli ur min favoritmugg och hemma. Jag saknar folk, er. Men, jag ser ljuuuset vid horisonte... ;). Och, fransmännen säger att min svenska accent är charmig (eh, va?).

Inga bilder idag. Eller ok, en. KAKMANIA!!! (Alla äter asmkt efterrätter och sånt här. tänk er, till mellanmål äter dom baguette med choklad...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0