hej

vandrat i alperna idag. Lisa, om du läser detta så är det som Lothlorienskogarna i Italien :D. hittade glidflyg också. vi har bestämt att jag SKA testa det.

jag är inte underkänd i skolan ens - fett ovärt när det för en gångs skull inte spelar roll :P. jag har varit på min första fest här idag, en lätt urspårad historia som vi drog från när polisen kom. men normalt sett pågår festerna här tydligen till 5... dansa är bra av den enkla anledningen att man inte behöver prata :)

det är inte så illa här. jag pratar mer och mer.

men, jag ska hålla föredrag i 20 min om Keith Haring (cool kille :D) med en tjej i min klass om tre veckor typ. kris.
TPE (nån sorts examensförberedelse-ämne), konstverk signerat Anne-Lyse.
 efter middagen. klockren min signerad Olivier.
min fullkomligt underbara hatt, här uppburen av en viss bandit (under brandövning)´

jag saknar frihet. tur att jag får jogga i frid och fred iaf :P. och människan anpassar sej till allt.

kram och kyss å, hjärtligt tack sen/för nu ska vi ut å bränna grannbaracken!


Kommentarer
Postat av: Elinita

Hej Ellen!

Verkar som du mår jättebra ju, fast jag fattar fortfarande inte varför du utsätter dig för ngt sånt här :P Men, om ett år (typ) kommer du böna och be för att få stanna - så jag ska inte säga ngt ;)



Underbart massa kramar Elin!

2010-10-15 @ 00:12:20
URL: http://elinitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0